9. семестар
			
				
					|  | ПРЕДМЕТИ | Недељни фонд часова | Број ЕСПБ бодова | 
				
					| 1. | Релациони маркетинг | 4 | 6 ЕСПБ бодова | 
				
					| 2. | Управљање ланцима снабдевања | 4 | 6 ЕСПБ бодова | 
				
					| 3. | Изборни | 4 | 6 ЕСПБ бодова | 
				
					| 4. | Изборни | 4 | 6 ЕСПБ бодова | 
				
					| 5. | Изборни | 4 | 6 ЕСПБ бодова | 
				
					|  | УКУПНО | 20 | 30  ЕСПБ бодова | 
			
			
			Изборни:
				
					- Стратегија раста и развоја предузећа
- Менаџмент организационих промена
- Пословна етика
- Управљање квалитетом
- Управљање електронским пословањем предузећа
- Статистичка анализа у маркетингу
10. семестар
			
			
				
					|  | ПРЕДМЕТИ | Недељни фонд часова | Број ЕСПБ бодова | 
				
					| 1. | Студијски истраживачки рад (везан за смер)
 | 20 | 10  ЕСПБ бодова | 
				
					| 2. | Дипломски рад (мастер рад) |  | 20 ЕСПБ бодова | 
				
					|  | УКУПНО | 20 | 30  ЕСПБ бодова | 
			
			
				Трајање студија: једна година - 2 семестра (програм носи 60 ЕСПБ бодова).
				Академски назив: Академски назив дипломирани са назнаком звања другог степена дипломских академских студија из области маркетинга - мастер.
				Визија програма-смера
Визија смера Маркетинг на мастер нивоу је образовање студената из области маркетинга и менаџмента у циљу њиховог оспособљавања и развијања способности и вештина за успешно обављање широког спектра маркетинг активности у различитим организацијама и институцијама. Интерактивном наставом и атрактивним наставним програмом који, поред маркетинг дисциплина,  садржи и бројне, подржавајуће и повезујуће дисциплине, тежња је да се будућим маркетинг менаџерима пруже актуелна и интегративна знања из области стратегијског маркетинга и менаџмента, истраживања тржишта, комуницирања са потрошачима и осталим субјектима јавности, заступања и преговарања, као и мониторинга остварених ефеката. Стечена знања су солидна основа за бављење сложеном проблематиком маркетинга у пракси и решавање различитих маркетинг проблема. Такође, стечена знања су добра основа за даља усавршавања из области маркетинга и менаџмента на докторским студијама.
				Циљ програма-смера
Основни циљ смера Маркетинг на дипломским академским студијама је да понуди студентима савремена маркетинг и менаџмент знања, концепције, методе и технике које су неопходне за будућа теоријска и практична усавршавања. Стечене компетенције су добар основ за креативно и ефикасно пословно размишљање и управљање различитим активностима из маркетинг домена: маркетинг планирања, организовања, имплементације савремених техника и концепата, истраживања тржишта, софистициране маркетинг анализе и маркетинг одлучивања. Студент ће након завршених студија на овом смеру поседовати следеће способности и вештине:
•	Способност управљања тржишно оријентисаним пословним активностима, 
•	Способност креирања корпоративног имиџа,
•	Способност управљања вредним маркама,
•	Способност управљања интегрисаним маркетинг комуникацијама,
•	Способност управљања и координирања различитим маркетинг пројектима,
•	Вештине продаје, заступања и преговарања, 
•	Способност управљања односима са интерном и екстерном јавношћу,
•	Способност обављања софистицираних маркетинг анализа заснованих на савременим квантитативним методама,
•	Способност мерења остварених пословних ефеката.
				
				Компетенције
Завршавањем дипломских академских студија на смеру Маркетинг, студент стиче интегративна знања за бављење маркетинг пословима у различитим предузећима – производним, услужним, профитним и непрофитним. Стечене маркетинг компетенције ће бити подржане осталим дисциплинама пословне економије, што ће бити добар фудамент за примену интердисциплинарног приступа у истраживању микро и макро проблема у научноистраживачким организацијама, институтима, специјализованим агенцијама и државним службама.